مرسدس CLA45 مسابقه ای
 
یک شنبه 15 / 6 / 1392برچسب:مرسدس,C,L,A,4,5,مسابقه,ای,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

دنبال مشخصات فنی این خودروی مسابقه ای نباشید چرا که مرسدس معتقدست آنرا برای شرکت در مسابقات مختلف ساخته و می تواند با انواع گیربکس ها، از پیشرانه 2.0 لیتری توربوی 4 سیلندر آن قدرتی متناسب با سلیقه مشتری بیرون بکشد!

در لیست ویژگی های این سدان مسابقه ای می توان دید که محورها عریض تر شده، سیستم تعلیق کاملا بهبود یافته، از کیت کربنی برای بدنه استفاده شده، کیت ترمز AMG داشته و سیستم محرکه آن نیز در دو نوع FWD یا AWD قابل انتخاب بوده؛ همچنین از فرمان مسابقه ای و صندلی های اسپرت ریکارو، رول کیج فولادی و سیستم اطفا حریق نیز استفاده شده است.

و حالا سری هم بزنیم به CLA 250 Sport که همانند هاچبک های A 250 Sport مجهز به یک پیشرانه 2.0 لیتری توربو با قدرت 208 اسب بخار در دور 5,500 و گشتاور 350 نیوتن مترست که با گیربکس 7سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 13007
بازدید کل : 462721
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2